Pàgines

dilluns, 13 de gener del 2014

26/10/13 - Ermita Vinaròs

Ubicació: Vinaròs, Castelló, Espanya
Vinaròs - Ermita - Vinaròs


Una escapada que vaig fer, en companyia dels meus germans per l'ermita de Vinaròs, ens vam prendre la sortida en calma parant per descansar. L'anada i la pujada fins l'ermita tot per asfalt, en arribar dalt el pertinent descans junt a la font.

La primera senda del dia va ser la que anomenen "La Conillera" va estar prou be, encara que jo no tenia el dia i no m'atrevia a baixar res, a meitat de la senda vam agafar una variant on vaig punxar la roda de davant. Al finalitzar uns metres d'asfalt per agafar camí i senda (no recordo el nom) que vam utilitzar per pujar fins al punt on començava "La Conillera", va ser prou pesada de pujar pels molts trams que vaig anar amb la bici al coll. Per acabar amb les sendes, vam fer la "senda del Tentadero" en calma, i mirant com els meus germans pegaven algun que altre salt. Una última pujada per arribar a la font i esmorzar.

Per anar baixant cap a Vinaròs alternant camins de terra amb asfalt, en definitiva va ser un dia que jo no vaig xalar massa ja que estava prou patós.


El meu germà fent una mica el Xoto ;)








Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 26/10/13
Temps en BTT:  3 hores i 25 min.
Distància recorreguda: 20,27 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada