Pàgines

dijous, 20 de febrer del 2014

17/02/14 - Font de la Tosca

Ubicació: 12140 Albocàsser, Castelló, Espanya
Albocàsser - Font de la Tosca - Albocàsser



Vaig començar sense saber on anar exactament, poc a poc vaig tenir forces per continuar pujant i finalment vaig arribar a pocs metres de la Font de la Tosca, que per no pujar la bici per una pendent molt inclinada que hi ha en arribar al camí asfaltat, hem vaig quedar allí sense beure aigua de la font.

El principi per asfalt uns pocs metres, ja que aquest cop vaig decidir provar de pujar per un camí que vaig descobrir en l'última ruta mentre baixava, i la veritat que es puja millor que pel que utilitzava normalment. Després del pou de les Fontanelles continuo pujant per girar a la dreta agafant el camí que es converteix en senda que porta a l'Esperança. A meitat d'aquesta senda hi ha un encreuament que permet pujar fins al camí que va direcció a la Font de la Tosca, un cop en la part més alta, després d'agafar aire vaig veure que tenia forces per a més i vaig continuar per la senda que va planejant fins un punt on hi ha que començar a pujar per solsides de parets de pedra i terraplens, uns 150 metres. Després d'aquest tram de portar la bici al coll, tenia prou forces per almenys intentar pujar un tros cap a la Font de la Tosca, poc a poc vaig arribar a dalt de tota la senda, on berenar veient el poble envoltat dels camps d'ametllers florits es un plaer.

La baixada amb calma al principi degut als girs tancats que dibuixa la senda, encara que cada cop es va agafant velocitat, la senda es converteix en camí amb alguns trams en millor estat que altres, però es va convertint en una baixada frenètica fins al pou de les Fontanelles, que uns metres després giro a l'esquerra per baixar el camí pel que havia pujat, i els últims metres per asfalt que condueixen a Albocàsser.





Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 17/02/14
Temps en BTT:  57 min.
Distància recorreguda: 6,29 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada